Gå til innhold
Arkivverket

melding av nye innlegg


erling t endresen
 Del

Recommended Posts

I det gamle forumet ble man varslet med melding i eposten når det kom nye svar på våre tema. Jeg antar at det går i det nye forumet også, men jeg finner bare ikke ut hvordan.

 

Kan noen forklare meg hva jeg skal gjøre for å få det til? Sikkert noe helt enkelt, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel knappen "Abboner på dette emnet" litt opp til høgre?

 

OK, nå har jeg trykket på knappen på dette temaet. Så det betyr at jeg må velge å få melding for hvert tema jeg legger inn, forstår jeg (samt andre tema, om de skulle være av interesse). Så vanskelig, men dog så lett :-) Takk for oppklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser og at det legg seg eit lite blått ikon framfor teksten, den viser at du abonnerer på dette temaet. Dersom du vil slutte å abonnere, kan du berre trykke på den same brytaren som no har teksten " Slutte å abonnere"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat og lurte på det samme, men fikk svar.

Men i det gamle forumet fikk man melding om at man hadde laget et innlegg uavhengig av om man abbonerer eller ikke, det fikk jeg ikke nå i dag. Blir det samme prosedyren her også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vent meg til å abonnere på mine eigne emne, pluss dei eg svarer på eller ikkje svarer på som eg har interesse av vidare. Veldig greit - fungerer som ein kombinasjon av epostverslinga og korga i det gamle, med knappen med oversikt over emna mine kunne vore meir tilgjengeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt, Aase! Men får ikke melding om egne innlegg, til tross for at jeg nå har blitt abonnent, :unsure: men det er jo ikke det verste tross alt, vet jo hva jeg selv skriver, så hvis jeg bare får melding om andres svar på mine emner (og de som jeg følger med på) så er det jo greit. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egne innlegg legger seg i profilen din under "mine innlegg". Bare klikk på profilen din oppe til høyre så ser du lista med hva du kan finne der <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egne innlegg legger seg i profilen din under "mine innlegg". Bare klikk på profilen din oppe til høyre så ser du lista med hva du kan finne der <_<

 

Nå virker det som det skal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.