Gå til innhold
Arkivverket

[#952] Info siden


Gjest Eva McKenna
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva McKenna

Sist lørdag kveld hadde jeg ment å bruke en link på Digitalarkivets Info side. Til min forbauselse var hele siden borte, og i stedet var det linker til en masse artikler, bøker etc., som viste seg å være utrolig fasinerende lesestoff! I dag er hele min nyfunne side borte, og istedet lyser den 'gamle' info-siden mot meg som om den alltid skulle vært der! Kjære Yngve Nedrebø, var dette et digitalsk Fata Morgana eller et web mirage? Er det håp om å finne disse sidene igjen andre steder?Med vennlig hilsen Eva McKenna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Du såg ikkje syner, men det var visst ei anna info-side som hadde lagt seg oppå DA's - og den sida finn du faktisk frå DA si info-side ved å gå inn på Statsarkivet i Bergen si heimeside (heilt nede i venstre spalte) og på SAB si velje "Informasjon" heilt til høgre på den raude stolpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Som Bjørn Davidsen sier var det ved et uhell Statsarkivet i Bergen's info-side som la seg over DA's. Årsaken er at begge filene heter info.htm, og at jeg på lørdag av en eller annen mystisk grunn greide å lagre SAB's link over DA's. At det samme på ny skjedde mandag er et enda større mysterium, for da rørte jeg overhodet ikke SAB's side!Vi får døpe om SABs fil, slik at vi unngår dette i fremtiden.Men ellers er det igjen riktig som BD sier, siden ligger der og kommer til å ligge på adressen: http://digitalarkivet.no/arkivverket/sab/info.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.