Gå til innhold
Arkivverket

[#970] Fedre til gifte i Bergen


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg lurte på om dere har oversikt over fedrene til brudgom og brud som er registrert gift i Bergen? Jeg skulle gjerne visst hvem som er far til Berthe Oline Iversen og Halvor Johnsen som blir gift i KK den 01.09.1833. Hun som jeg leter etter het ved dåp Berenthine Caroline Dortea Ambrosiusdatter, men alle der endret etternavn senere til Iversen. Kan navnet hennes ha blitt forkortet/enklegjort til Berthe Oline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

I utgangspunktet burde dette innlegget vore lagt i forum tre (slektsgranskarforumet). Eg forstår at du ønskjer at ein arkivar skal undersøkja dette. Om han har tid vil han nok det, sjøl om det står i slektsgranskarforumet.Du er ikkje alleine om å bruka feil forum, så ta det ikkje personleg. Men me vurderer å sletta innlegg som blir feilplasserte. Grunnen er enkel; ryddig bruk av fora er til fordel for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Beklager, spørsmålet var vel egentlig delt i to...:-)) Jeg skal legge spørsmålet inn på rett plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.