Gå til innhold
Arkivverket

[#971] Bruk riktig Forum


Gjest Tormod Thoresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tormod Thoresen

Jeg registrerer at mange gode innlegg kommer i gale "forumer". Om alle som ønsker å legge inn spørsmål i et av de 3 Forumer velger det riktige Forum , vil det være til stor hjelp for alle oss som sveiper rundt. Det står klart skrevet om hvilket tema m.v. de respektive "Forumer" skal /bør inneholde Redaktøren vil helt sikkert også sette pris på det. Ha en fortsatt hyggelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne Paul Nerby

Jeg tror at det vil bli lettere å identifisere seg med riktig forum dersom de ble nummerert med "unik.nr".Eksempelvis "Nr.1","Nr.2" og "Nr.3"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Nei, jeg er ikke enig i det siste. Overskriftene er entydig, men det hender jo selvsagt at en har spørsmål som er tvetydig og kan passe inn både under "kilder" og "slekts- granskerdebatten" f.eks. - da får en bare ta det "på Gefyhlen. En nummerering av fora vil da heller ikke være til noen hjelp. Vi bør nok tenke oss litt om i hvilket forum innlegget hører best hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.