Gå til innhold
Arkivverket

[#1001] prøver igjen Ask Strusshavn Askøy


Gjest Bengt Kvammen Haugesund
 Del

Recommended Posts

Gjest Bengt Kvammen

Er nok for snar til å trykke enter, men jeg prøver igjen. Ragnhild Johannesdatter 1848 Askøy gift 1878 med Steffen Pedersen 1854 Alversund. Finner ikke FT 1865 Askøy. Hvor skal jeg lete for å finne hennes foreldre.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Klipp fra Mangler på hovedsiden til FT 1865:Fra Digitalarkivet er Christiania, 7 prestegjeld og 3 byer i Vest-Agder og Askøen sogn i Fjeld prestegjeld i Hordaland ennå ikke lagt ut. Dette vil bli gjort så snart datamaterialet er klargjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

No har eg sett i Askøy-registeret mitt. Den einaste eg fann som kan passe, var Ragnhild, dotter av tjenestekarl Johannes Jakobsen, Ask, og kona Birte Bergesdatter. Ragnhild vart fødd 2804, døypt 3004 1847. Desse folka er berre innom Askøy ei kort tid og er borte vekk i 1865. Sjølve Ask var ofte ein plass kor mange stogga på veg mot betre arbeid. Sidan ho vart gift med ein frå Alversund, har dei truleg tatt mot nord og eit bruk i eller kring Alversund. Du kan jo sjå om du finn dei i Hamre el.l. i 1865, no som du har eit foreldrepar å gå ut frå. Eg har diverre ikkje høve til å sjå nærare på denne saka det fyrste døgnet. Men eg kjem attende når eg får litt betre tid. Lukke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

I FT 1865 for Hammer Prgjd., på gården Tømmervigen finner du Ragnilde Johannesd., alder 19år, foreldre: Johannes Jacobs. og Britha Bergesd. Under Hammer finner du også 2 Steffen Pedersen som kunne passe med alderen (11 og 12 år), man foreldre hans har du kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ein skal sjølvsagt ikkje vere heilt sikker. Men eg trur det er rette folka - og at den rette Steffen er han på 12 år, for han er den einaste av dei to som er frå Alversund. Hammer var stort prestegjeld med fleire sokn. Tømmervigen ligg i Meland, på Holsnøy vestsørvest av Flatøy, medan Alvær(sund) ligg på motsatt side av Flatøy. Rønhovde i hovudsoknet ligg så vidt eg veit inne på Osterøy og hadde ikkje noko med Alversund å gjere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.