Gå til innhold
Arkivverket

[#1013] Søk på Ø


Gjest Lars Løkkebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Løkkebø

I folketellinga for 1865, Saude i Telemark, gården Hællen, finnes Østen Albrets. med barn.Det merkelige er at når jeg søker etter fornavn på Ø eller etternavn på Ø får jeg ingen respons.Hva kan være problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Karlsen

På min Windows 95 Norsk, med både Netscape 4.6 og IE 4.0 (norsk) virker Ø bare noen steder. Søker jeg etter Øyen f. 1840 +- 5 år (søker med etternavn begynner på Øy) i tellingen 1865, finner jeg bare en i Bjugn. Men blar jeg meg gjennom Trondheim, finner jeg Hans Øyen.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Jeg får samme resultat som Ørjan på PC som over. Søk med Øy for Trondheim kommune gir 103 Øyen + litt til.Søk etter Østen i Saude er som Jan O sier ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me har nok eit litt meir solid system for 1801 enn for dei andre to. Me skal nok generera 1865 og 1900 for det nye også. Men det er nokre dagars arbeid, og lyt liggja i køen ei stund. Mellom for å sjå om et kjem inn meldingar om feil i 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.