Gå til innhold
Arkivverket

[#1025] Bybrann i Kristiansand S i 1892


Gjest Thor Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar Balle

Et søk vi f.eks. www.alltheweb.com vil gi deg svaret.Søk f.eks. etter +brann +kristiansand +1892På en av linkene som da kommer opp står følgende:"Ved ettermiddagen 8 juli 1892 startet brannen som skulle ta med seg hele den gamle trehus bebyggelsen på østsiden av byen......"mvh Einar Balle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar Balle

Prøv:Lenke er det et bilde som er kalt "Etter bybrannen i 1892". Under bildet er det skrevet litt om denne brannen.Forøvrig er det lagt ut en masse bilder fra dette området med endel tekst under.mvh Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Trussel om å fjerna debattar som er feilplasserte står ved lag. Denne diskusjonen har ingenting med kjeldene i Digitalarkivet å gjera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Andersen

Jan Oldervoll, Beklager at jeg glemte premissene i min iver etter å spore opp noe som angår min slektsforskning og som jeg ikke kan løse via FT 1900 da jeg ikke finner de personene jeg søker etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.