Gå til innhold
Arkivverket

[#1089] Folketelling 1801


Gjest Hans Mathisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Mathisen

Hva har skjedd med FT 1801 i DA? Ingenting synes å være som jeg hadde vennet meg til - - -? Siden mine datakunnskaper nok er noe begrenset, ville jeg være svært takknemlig for en rimelig detaljert "bruksanvisning". Før kunne jeg lete pr. prestegjeld, men det får jeg ikke til lenger. Hva gjør jeg galt?Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Om du les på opningssida til høgre, vil du finne at det gamle systemet framleis finst. Men der ser det no ut til å vere feil på filen som skal gjere det mogeleg å søkje på prestegjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Takk til Bjørn Davidsen for utvist velvilje, enda en gang!Men dessverre: intet synes å fungere når det gjelder FT 1801. Ikke ikveld og ikke igår. Så jeg må visst be om ytterligere assistanse!MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det nye systemet for FT 1801 ser det hos meg ut til at alt fungerer som det skal. Også der kan du søke etter prestegjeld. Hvem/hva søker du etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No er også det gamle systemet oppe og går att. Men eg vil tru at nyesystemet er betre å bruka. Det er i alle høve meir fleksibelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.