Gå til innhold
Arkivverket

[#1139] Hvem bor på Solheim, Årstad sogn, Bergen i 1801-f


Gjest Turid Hølleland
 Del

Recommended Posts

Gjest Turid Hølleland

Kanskje jeg har fingertrøbbel, men jeg klarer ikke å finne listen for Solheimsgårdene i Årstad sogn/St Jørgen sogn/Hospitalsognet (Bergen)i folketellingen for 1801. Gårdene hører til Skjold skibrede, Hordaland. I Fanøes og Aarstads beskrivelse fra 1779 har de gårdsnr: 133 Soleimslien, 123 Store-Soleim ,124 Lille-Soleim. Kan noen hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Dei finst, men ligg visst ikkje på DA - førebels. I papirutskrift er dei derimot å få sjå på SAB. Men er det folk du er på jakt etter i Årstad, kan eg kanskje hjelpe deg. Eg har det meste derfrå - utanom 1801. Men eg veit om nokon som budde på Store Solheim i 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Hølleland

Takk til Bjørn Davidsen, Arendal.Jeg trodde 1801 folketellingen var lagt ut for hele landet? Vel, det er iallefall hyggelig å vite at listene finnes! Jeg er i utgangspunktet nysgjerrig på antall bruk, antall folk og husholdningenes sammensetning i 1801 osv. Incitamentet kommer en tilknytning til Anders Crispinusen som bodde i Solheimsviken iallefall mellom 1756 og 1775. Han døde i 1775. Ellers ville jeg gjerne vite mer om ham, hans kone Inger Andersdatter og deres barn Nils, Johanne , Jacob, Anna Lisbet Randine, Andreas og Elias. Eksempelvis: Bor enken eller noen av barna på solheim eller i nærheten i 1801? Hvem er Anders Andersen Solemsvigen som dør i 1806?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har ikkje listene for Årstad 1801 her i Arendal. Dei ligg på Statsarkivet i Bergen, som eg sa. Så kven som budde kor i og kring Solheimviken i 1801, vil du finne der. Men meir om Anders C. og familien hans, kan eg kanskje hjelpe deg med når eg kjem meg heim seinare i dag. Om eg finn noko, legg eg det ut som eiga sak på Forum 3, der slikt høyrer heime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...
Gjest Aase R Sæther

Eg fann denne gamle tråden i samband med at eg sat og såg på Store Solheim i Årstad 1801 LenkeGarden ser ut til å vere bebudd stort sett med folk frå Breim eller evt Jølster, og eg vil gjerne ha tilbakemelding om de to som har delteke i tråden for snart 9 år sidan - eller andre - har opplysningar om dei som er nemnde her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Hei Aase. Ane Jakobsdotter er formora mi. Ho er frå Ravnanger på Askøy - dotter av Jakob Steffensen (frå Ravnanger) og Eli Danielsdotter (frå Jølster). Dei borna som er nemnde som dottera sine, er registrert to gonger i ft1801, både på Møhlenpris saman med faren, Jon Nilsen frå Voss, og mora, Johanne Lassesdotter frå Kleppe på Askøy - og på Solheim hjå bestemora. Ane var først gift med Lasse Johannessen frå Kleppe (Askøy), sidan med Crispinus Andersen (av jølsterslekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Mange takk for det - då er ikkje dei glopparar. Men mange av dei nedanfor er det. Har du Bjørn opplysningar om folk frå Gloppen som er innflytta til 'ditt' distrikt før 1801, høyrer eg gjerne frå deg på epost aasers@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.