Gå til innhold
Arkivverket

[#1315] Døde i Hordaland/eller Sogn og Fjordane


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Så i et annet innlegg her at dere har begynt registrering av døde i ovennevnte fylker. I den forbindelse lurte jeg på om dere hadde mulighet til å sjekke ut om Frans Jonassen (Glans)f. 1875 er registrert død etter 1916?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det ville hjelpe om vi fikk vite hvor han bodde. Så langt er databasene ordnet etter sokn, og de blir ikke koblet sammen før prosjektet nærmer seg fullføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg mener at han skal være registrert i Odda i folketellingen for 1910. Men han er forsvunnet etter 1916. Det er meg blitt fortalt at han skulle ha omkommet på Hardangervidda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

NB! Hvis dere ikke finner han død i Hordaland eller Sogn og Fjordane så hadde det vært fint om jeg fikk beskjed, det avgrenser området jeg må lete i kirkebøker. Han ble født i 1875 i Askim, men jeg kunne ikke finne han død der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.