Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kari Blindheim

[#1318] Gamle farskapssaker

Recommended Posts

Gjest Kari Blindheim

Kva slags kjelder kan innehelde informasjon om farskapssaker frå forrige århunder (1880) ? Eg er interessert i å finna ut meir om ei sak kor Urmaker Anton Marius Lahh påtok seg (evt. vart peikt ut som . .) rette barnefar til Hilmar Lahn, født 1880. Eg fekk ei opplysning på ei av dei andre debatt-sidene om at saka er omtald i Amtsresolution av 5/1-1881. Finn eg denne på Statsarkivet? Anton Marius skal og ha betalt oppfostringsbidrag. Finns de kjelder med informasjon om ordningar med opfostringsbidrag?Hilmar og søster Jacobine Elvine Lahn vart plassert i kvar sin fosterheim i Åsane i 1880-åra ein gong. Finns det kjelder som inneheld informasjon om utplassering av fosterbarn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Amtsresolusjonen skal det være mulig å finne, men den vil ikke gi så mange opplysninger, ut over hva barnefaren ble pålagt å utrede.Kildene som gjelder utplassering av barn vil i hovedsak være kommunale, her i første rekke fattigvesenets arkiv. (I SAB har vi protokollen til foreningen for "forsømte Børn" - se for øvrig hjemmesiden til SAB: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.