Gå til innhold
Arkivverket

[#1318] Gamle farskapssaker


Gjest Kari Blindheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Blindheim

Kva slags kjelder kan innehelde informasjon om farskapssaker frå forrige århunder (1880) ? Eg er interessert i å finna ut meir om ei sak kor Urmaker Anton Marius Lahh påtok seg (evt. vart peikt ut som . .) rette barnefar til Hilmar Lahn, født 1880. Eg fekk ei opplysning på ei av dei andre debatt-sidene om at saka er omtald i Amtsresolution av 5/1-1881. Finn eg denne på Statsarkivet? Anton Marius skal og ha betalt oppfostringsbidrag. Finns de kjelder med informasjon om ordningar med opfostringsbidrag?Hilmar og søster Jacobine Elvine Lahn vart plassert i kvar sin fosterheim i Åsane i 1880-åra ein gong. Finns det kjelder som inneheld informasjon om utplassering av fosterbarn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Amtsresolusjonen skal det være mulig å finne, men den vil ikke gi så mange opplysninger, ut over hva barnefaren ble pålagt å utrede.Kildene som gjelder utplassering av barn vil i hovedsak være kommunale, her i første rekke fattigvesenets arkiv. (I SAB har vi protokollen til foreningen for "forsømte Børn" - se for øvrig hjemmesiden til SAB: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.