Gå til innhold
Arkivverket

[#1341] Emigrantskip


Gjest Knut Skjånes
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skjånes

Eg har funne ein familie som eg har leita lenge etter, og det er Johan Olsen som i 1884 reist med familien frå Nord-Fron over Oslo 7. november 1884. I rubrikken Linje står det Hero, er det namnet på skipet? Kan eg rekne med at skipet gjekk til New York eller finst det andre kjelder som fortel kvar skipet gjekk og når det kom fram? I rubrikken Frakt står det Ppd., tyder det Prepaid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Om du går inn på "Nyttige lenker" og der inn på "The Solem, Swiggum & Austheim Ship Index" under "Kjelder", vil du heilt sikkert finne ut kor "Hero" gjekk i november 1884. Ppd.=Prepaid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skjånes

Takk for god hjelp. Eg fann Hero, men det viser seg at den berre gjekk i Feeder service mellom Christiania, Christiansand og Hull. Seinare vart lina utvida til Trondheim. Korleis skal eg finna kva for skip dei reiste med frå Hull? Eg takkar på førehand for all hjelp som eg kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Øystein D. Stiansen

Heisan!Jeg har fått god hjelp av en bok som heter (noe i likhet med) Morton Allan's index of Passenger Steam Ship Arrivals to New York. Da må du vite når skipet ankom USA, og kan arbeide deg derfra tilbake (ca 14 dager) til når det må ha forlatt Europa.Jeg vet boken fins på Universitetsbiblioteket i Oslo (i 2-3 eksemplarer).Det kan jo være en liten hjelp, om ikke annet?mvh Øystein Stiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Børge Solem

Det skal stå navnet på agenten en eller annen plass i listen. (Det er ikke sikkert dette er tatt med i den digitaliserte utgaven) Dersom ikke navnet på agenten er nevnt, skal det finnes opplysninger om hvilket transatlantisk rederi emigrantene reiste med. Dette er nødvendig informasjon jfr. loven av 1869, som er årsaken til at emigrantlistene ble laget.Når du finner navnet på agenten er det enklere å finne skip fra England. Det finnes egne protokoller med opplysninger om hvilke rederier den enkelte agenten representerte. Dersom du finner navnet og kontakter meg er det mulig at jeg kan sette deg på ret spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Knut Skjånes

Eg seier takk for tilbodet om hjelp frå Børge Solem. Statsarkivet i Oslo opplyser at namnet på agenten er M. A. Lea, men dei har ikkje opplysningar om kva for transatlantisk rederi dei reiste med. Seier dette deg noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.