Gå til innhold
Arkivverket

[#1350] Nykirken Bergen, fadre 1700-1705


Gjest Greta Storm Ofteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Greta Storm Ofteland

Dette var et alle tiders hjelpemiddel for å finne slektsskap også på spinnesiden! Venter spent på de neste fem årene, eller aller helst de tidligste årene fra 1668. Dersom det går an å komme med et ønske så kunne jeg tenkt meg i tillegg å kunne søke fadrene under ett uansett rekkefølge i kirkeboka, men da med et nummer f.eks. fadder 4, slik at en fadder fikk opp alle fadderbarna på et søk med event. andre opplysninger. Det hadde gitt en enklere oversikt når det gjelder slektskap (tror jeg).Går dette an uten å komplisere det for mye? Takk igjen! Jeg venter spent på de neste årene.Med hilsen Greta Storm Ofteland Hilsen Greta S. O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dette prosjektet er det Terje E. Skrolsvik som arbeider med. Han er godt i gang med fortsettelsen, men jeg våger ikke å antyde når han leverer neste bidrag. Det vil vel i hvert fall ikke skje før etter ferien. Så langt jeg har forstptt hans planer er det med materiale videre oppover på 1700-tallet han nå arbeider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Hei Greta. Som Yngve Nedrebø skriver, så er jeg godt igang videre med registrering av faddere i NK fra 1700 , til og med 1814. Jeg registrerer med titler der dette er notert i kirkeboken, så jobben er litt tidkrevende.Jeg har filmkort for NK lenger tilbake, så hvis det er faddere du vil sjekke lenger tilbake ,ringer du meg.Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.