Gå til innhold
Arkivverket

[#1352] Emigrantprotokoller Trondhjem


Gjest Kirsti Lyng Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsti Lyng Huse

Emigrantprotokollen for Trondhjem 1885-1916 er utlagt. Så vidt jeg kan se mangler opplysninger fra perioden 1889 til og med 1892. Selv venter jeg med lengsel og smerte på sak nr. 17/1892 som angivelig kan være min oldefar. Går disse opplysningene inn under de protokoller for Trondhjem som ennå ikke er registrert ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi la ut det materialet som var registrert 29. juni 2000. Flere protokoller er fortsatt under arbeid, og for Trondheims del mangler fortsatt f.eks. protokollene 1-6. Registreringen pågår ved registreriungsenheten på Voss, og vil holde fram til den er ferdig (en gang ut på høsten).Vi må derfor fortsatt be om litt tålmodighet. Vi regner med å ende opp med ca. 830 000 emigranter. Av disse er rundt 770 000 tilgjengelig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Helge Seglsten

Det har tidligere vært nevnt at man også holder på å fylle enkelte hull i emigrantmaterialet for Oslo. Hvilke år er det som mangler her?Per Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.