Gå til innhold
Arkivverket

[#1367] Nykirken i Bergen faddere Karen Søffrensdatter


Gjest Greta Storm Ofteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Greta Storm Ofteland

Det er ikke helt enkelt å lese kirkebøkene før 1700. Trenger hjelp til Karen Søffrensdatter døpt 4.desember 1674. Hilsen Greta Storm Ofteland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Hei Greta.Trur jeg blir nødt til å låne kopiene på statsarkivet for å "tyde" navnene. Filmkortene er håpløse å lese i denne perioden. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Greta Storm Ofteland

Takk for raske svar. Skulle gjerne visst hvem Anna Henningsdatter var. Finnes det noe i Sollids arkiv om henne? Navnet Henning eller Hemming har eksistert i slekten min så og si i hver generasjon så langt jeg har funnet ut fra Hemming Jochumsen Foss født 1671 og til min onkel Henning Hansen nå vel 70 år gammel. Så nå er jeg spent på om denne Anna Henningsen kan være enda en link bakover i tiden. Greta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Da fikk vi bekreftet det jeg først leste det som, men ikke fikk sammenhengen mellom dåpsbarn og Thormøllen . Dette må sjekkes Greta. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.