Gå til innhold
Arkivverket

[#1388] Oppslag i original


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Eg sit og snurrar på ein nokså dårleg film, og har to spørsmål til Nedrebø eller andre som har tilgang til originalen; det gjeld Ministerialbog Stryn 1844-1861.1. Nils Anderssen Erdal d.21.02.1856. Kva er "titelen" framfor namnet hans?2. Malene Knutsdtr. Brekke f.02.03.1854, død før stadfesting av heimedåp; kva står det om tvillingen hennar?På førehand takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Ein ny tanke: Dersom Nils A.Erdal hadde råd til å kjøpe seg kår, var han kanskje så velståande at der var skifte etter han? Kan de finne ut av det - registeret som ligg ute går ikkje så langt fram - og om der er skifte, fortelje meg kven som er arvingar? Han har m.a. ei syster, Dorthe, som set grå hår i hovudet på meg i ein altfor tidleg alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg hengjer på eit nytt spørsmål: I folketellinga for Bergen 1875 blir enke Berthe Jonsd, f.1802 forsytt av enkehuset. Der står Fødested Stigens, men eg håpar og trur at det er ein lesefeil for Stryens. Kan hr. Nedrebø bekrefte eller avkrefte det mot originalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Poenget med en fletføringskontrakt var som regel at man kjøpte seg kår mot at den som tok seg av vedkommende skulle ha alt vedkommende etterlot seg, altså fjernes grunnlaget for offentlig skifte.Berthe Johnsdtr var på Enkefattighuset, 18-100, og fødestedet skal nok være "Stryens".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eksisterer det protokollar e.l. for Enkefattighuset, der ein kan få oversikt over kven som budde der når? Berte Jonsdtr. har truleg blitt ei temmeleg gammal dame - eg trur det må vere ho som figurerer i Ft.1891 som Berte Olsdtr, lem av fattighuset, f.1804 i Stryn. Eg skulle gjerne ha følgt henne "til grava", men har kryss-sjekka døde i Bergen etter alle tenkjelege variablar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.