Gå til innhold
Arkivverket

[#1426] Finner ikke personen i 1865 tellingen


Gjest Bjørn Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Pettersen

Hei finner ikke Jørgen Jørgensen f.1835 i Høland Prgj.i 1865 tellingen.I år 1900 Bor han i Voldsgade i Lillestrøm men i 1865 sorløst borte. Har dere noen god forklaring på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Takk Kjell.Han fant jeg ikke,men etter mine notater så skal fruen være 1 år eldre enn han og hete Anne Enersdatter,Kansje fruen byttet navn? Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Hvis du ikke allerede har gjort runden i aktuelle kirkebøker, tror jeg du har noe å gi deg i kast med:I familysearch finner du først en Jørgen Jørgensen som gifter seg med Gunnild Marie Eriksdatter i Høland 15.7.1959. Du finner også "din" Jørgen Jørgensen som gifter seg i Fet med Anne Enersdatter 26.2.1869. Tilslutt har du Jørgen Jørgensen som er å finne i Enebakk i FT1865. Konen hans heter Anne Olsdatter.Hvis det er snakk om samme Jørgen, må han jo være oppført som enkemann ved inngåelse av andre, og eventuelt tredje ekteskap, som det faktisk er tidsmessig åpning for.Mvh Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Takk Kjell får ta en titt i noen kirkebøker for og se om det samme mann men det kan jo være som du sier sannsynlig Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.