Gå til innhold
Arkivverket

[#1458] Laga norgeshistorie?


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

I debattforum er det til no sikkert skrive noko slikt som 2000 sider. Mykje interessant lesnad. Men kanskje me skulle organisera verksemda litt meir?Eg kan tenkja meg at me lagar små historiar som så vert publisert på sidene våre. Eg kan tenkja meg at me lagar historiar som på ein eller annan måte er knytt om til eit spesielt år, t.d. 1740 eller 1993. Det kan vera historiar som seiner noko om nett det året, er tidstypisk så og sei. Men sjølsagt også hisotriar som er spesielle. det kan gjerne vera historiar som har ein eller annan tilknyting til Digitalarkivet, men det er ikkje nødvendig. Er det nokon som synest dette er ein god ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ideen er framifrå god. Men kanskje det for eldre tid hadde vore betre med artiklar innanfor tiårsbolkar, om tanken er å få fram noko tidstypisk?Sidan du rår med det programtekniske og attåt er fagmann innan historie, synest eg du skal lage ei teknisk råme for eit slikt opplegg og samstundes gje visse retningsliner om kva slags historiar som bør inn i denne råma.Eg trur svært mange har mykje å bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei Jan.Jeg stiller meg helt bak din idê. Om dette vil ta litt av, kanskje man skulle dele det opp i geografiske områder??Selv om vi alle?? er nordmenn og i utgangspunktet er like , har vi vel forskjellige måter å opptre -tolke å forstå historier på?? Kanskje man har noen såregne varianter også, som hører til språket, som andre ikke helt for "dragen på".Vi kan se forskjeller på beregninger av arv og ved betaling av faste avgifter ( landskyld). Her var det variasjoner i gamle - gamle dager.Jeg tenker her bl.a. på Markebol som var en jordegodsenhet i Trøndelag og på Østlandet vestover t.o.m.Aust - Agder, untatt Øvre Telemark.Uansett så er ideen god.mvhTormod Thoresen Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Ideen er kjempegod.Er helt sikker på at det ville bli ett meget benyttet område hvis alle kunne bidra med små opplysninger om event. uår - sykdomsutbrudd- år og sted registrert over det ganske land. Slike ting kommer en jo av og til over,ting som noteres på private baser rundt om, som veldig mange andre sikkert hadde hatt stor interresse av. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.