Gå til innhold
Arkivverket

[#1494] Viede i Hafslo


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg lurte på om dere hadde mulighet til å hjelpe meg med å finne ut hvem Maria Pedersdatter f. 04 mai 1821 Hafslo, (datter av Peder Einersen) ble gift med, og eventuelt om hun ble konfirmert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser i basen med døpte i Hafslo, finner du at det den aktuelle tiden bare er én Marie Pedersdatter som får (ektefødte) barn. Faren er Otto Torstensen Kjerlingnes. De er i alt ført opp med 11 barn i tidsrommet 1841-1866.Men om denne Marie Pedersdatter er den riktige, vet ikke jeg noe om. Det er jo ikke sikkert hun fikk barn i det hele tatt, og det er ikke sikkert hun bodde i Hafslo som gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

"Min Marie" er nok den kvinnen som får barn utenfor ekteskapet med Johannes Tøgersen. Men hvorvidt dette er den samme Marie som ble født i 1821 vites ikke, og det er vel kanskje det jeg er ute etter.Jeg finner og to Marie Pedersdatter som henholdsvis dør den 04.11.1905, enke, den andre Mari Pedersdatter dør 06 jul 1874. Er det noen som har mulighet for å sjekke om det står oppført ektefelle eller eventuelt skifte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.