Gå til innhold
Arkivverket

[#1514] 1900-tellingen Gjerstad, Aust-Agder


Gjest Erik Stensland
 Del

Recommended Posts

Gjest Erik Stensland

Jeg er på jakt etter personer som skal ha bodd i Gjerstad herred 1900. Går jeg inn på 0911 Gjerestad, får jeg frem 0901 Risør. Hjelpfunksjonen angir at tellekretser fra Risør mangler, men sier ingenting om Gjerstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Observasjonen er åpenbart korrekt, 0911 gir link til filen 0901, og selv om jeg skriver inn 0911 i selve adressen, får jeg ikke opp Gjerstad.Men filen for Gjerstad har vi, og den skal vi få opp å gå igjen rimelig fort, men jeg kan ikke love at det skjer i dag, men forhåpentligvis i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Her har det skjedd ting da vi utvekslet materiale med RHD. Vi har hatt en gjennomgang på 1865-tellingen og det virker som vi må foreta en for 1900-tellingen også. Foreløpig er ihvertfall tittelen endret til 901 Risør så skal 911 Gjerestad komme på plass så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anette S. Clausen

Vi har ikke foretatt noe feilretting enda ettersom det skal komme en ny og utvidet versjon av 1900-tellingen på plass og sånne feil og mangler vil bli rettet da. Vi kan ikke si når den nye versjonen kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Marianne G. Kultom

Får denne fDigitalarkivet: Emigranter fra Oslo. [299352/883] Feil i arkivverket/EMIOSLO BuildMatrix ReadSingleValue ArneS C eilmeldingen:Dette gjør et enkelt søk til timers arbeid. Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.