Gå til innhold
Arkivverket

[#1523] Telling av folk


Gjest Hakon Skaugvoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Hakon Skaugvoll

Hva betyr det at Digitalarkivet vedr. 1665 Tydal (583/7) Hilmo, matr.nr. 209 er identisk med 1664 Selbo (5308/71) Hilmo, matr. nr. 209. Det samme gjelder to andre Hilmo gårder og Hilmogjardet. Er disse personene talt dobbelt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Så vidt eg har klart å finne ut, får du mange stader to tellingar i ein, men på forskjellig tid. Slike døme har eg frå fleire stder. Dette manntalet er jo tatt opp over tre-fire.Dessutan veit eg bestemt at det i Trondenes vart laga to serskilde tellingar, avdi presten som laga den første, vart sjuk. Då hans telling ikkje vart funnen god nok, måtte personell-kapellan Warberg dra rundt på nytt og lage si eiga.Om det var slik det gjekk føre seg andre stader i landet, veit eg ingen ting om. Men eg har som sagt funne fleire plassar med "dobbel registrering", men i ulike år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.