Gå til innhold
Arkivverket

[#1749] Skifteregister Sunnhordaland.


Gjest Geir K Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir K Eide

Kan en av dere alltid behjelpelige på SAB være så snill å se under skifte etter :Johannes Olson Nordvik ,Os Tinglag s.156 A.a 11 a 1796-1801.Finnes det der nevnt en datter Kari Johannesdatter bosatt på Sævild i Samnanger ?Jeg har leitet i kb for Os p.g.Samnanger sokn etter henne uten resultat.De formodentlige søsken er alle født i Os/Samnanger.Kari J. er i følge Samnanger boka s. 364 f.1751.Det er bare en hake ved det,faren er i følge samme kilde f. i 1745 ,og det ser ikke ut som sistnevnte opplysning er feil.mvh.Geir K Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir K Eide

Tusen takk Yngve Nedrebø !Svaret var som ventet Da er det å leite videre.Jeg var sikker jeg hadde lagt denne meldingen inn tidligere ,men det går litt over "stokk og stein " idag som du sikkert ser av mitt neste innlegg. mvh Geir K Eide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.