Gå til innhold
Arkivverket

[#1762] Folketelling for Akershus


Gjest Inger Carlson
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

No lagar de forvirring. Det eg sa i det førre innlegget mitt er det rette. Alle folkeljingar ligg under folketeljingar. Dei teljingane me har for alle eller dei fleste kommunane har fått ein underkategori lik årstalet dei vart tekne opp i. Alle dei andre er samla under "Andre".Det er rett at ein også finn 1875-tljingane for Akershus i Digitalpensjonatet og ein kan gjerne gå den vegen. men då må ein vita kven som har registrert dei. Alle databasane som ligg i Digitalapensjonatet vil ein også finna under ein eller annan kjeldekategori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Egner

Sorry Jan. Jeg anviste den søkeveien jeg nettopp hadde funnet og benyttet. Etter din korreks fant jeg som så ofte før at det er flere veier som leder til Rom. Forøvrig så hjalp 1875 tellingen meg videre i et søk som jeg har har slitt med i mer enn 3 år. Takk for godt arbeid. Arne E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er mange vegar til målet; somme litt enklare, andre litt meir kompliserte. Av eiga erfaring veit eg at ein gjerne nyttar den første ein finn. Men eg synest eg måtte nytta høvet til å peika på den enklaste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet feil fødselsår på både min svigerfar og min grandtante. Dette er 100% sikkert. Feilen fremkommer i folketellingen fra 1900. Hvordan forholder man seg til dette og hvordan kan man henvende seg for å få tilføyet rett år? Slike feil i offentlige registere gjør det jo temmelig innfløkt i særdeleshet dersom personen flytter utenlands og også dør der.Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Ella, svigerfar og grandtante er nok i godt selskap. Det er mange, faktisk SVÆRT mange, som har feil f.år i 1900-tellinga og i andre tellingar. Ein viktig grunn til det er at personane gjerne vart registrerte med alder, og at fødselsåret så er blitt fastsett med subtraksjon. Og det blir, som vi veit, ikkje rett alltid (alt etter kva tid på året vedkomande fyller år, kor lenge det er sidan sist åremålsdag, m.m.).Svaret på kva vi gjer med dette er nokså enkelt: Vi lærer oss å leve med det. Vi legg inn eit slingringsmonn på eit par år til kvar kant når vi leitar etter folk. Folketellinga er eit historisk dokument som ikkje skal rettast, så vi må nok akseptere mange feil når det gjeld namn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.