Gå til innhold
Arkivverket

[#1829] Vanskelig å finne FT 1900


Gjest Egil Sundelius
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Sundelius

Har vanskelig å finne spes. person i: Søkeside for landsomfattande søk i 1900-teljing : finner ikke etterf. person fra 1. søke siden: Jeg har i Di. 1900-telling for 0101 Fredrikshald: På Husliste 11, kretsnr. 16a. person nr 20 Johan Herman Larss. født. 1869 t. Er det flere pesoner som er vanskelig finne? hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Prøv å søk på Johan ( herman ) larss. og se om du kommer til Husliste 11/ johan herman larss. hilsen Egil S. egil.sundelius@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Du finn han om du søkjer på 'larss' som etternamn, men du finn han ikkje med 'johan' eller 'herman' førenamn - og heller ikkje med kombinasjon 'johan' som førenamn og 'larss' som etternamn. Men der ser heller ikkje ut til å vere mystiske teikn inne i biletet - i alle høve ikkje i det som kjem fram på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei Bjørn, ja jeg fikk til på samme måten nå. Jeg søkte nokk ikke uten fornavn siste dagen. Men søkte jeg fra 'Østfold' fikk jeg napp på kommune 101 Halden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Siden Jan har et nytt system til testing prøvde jeg på noen søk her også slik at han evnt kan teste denne.E.navn begynner på 'Larss' og f.navn begynner på 'Johan Herman' gir tilslag på bl.a. den aktuelle personen. F. navn lik 'Johan Herman' gir i midlertid meldingen 'Feil i Finnord'.Så det er noe som ikke virker helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.