Gå til innhold
Arkivverket

[#1878] Døde Bergen 1912-72


Gjest Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg lurte på om det finst fleire opplysningar om desse personane:40161 434 Hansen Sivert Jan 31 195058790 399 Hansen Dorthea Møllenprisbk. 4 c Mai 28 196319866 293 Dahle Johanne Jan 26 193855595 111 Dahle Kristian N. Stølen 8 Apr 07 196055622 8 Dahle Olav Steinar H. Meyersgt. 7 Feb 01 1961 Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Det vart skrive i ein annan tråd at de allereie har dette på data, men at de ikkje har fått lagt det ut enno.Er det ingen i Digitalarkivet som har mogelegheit for å slå opp for meg?*utolmodig* Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

På første spørsmål: Databasen det blir vist til er et register til dødsfallsprotokollene for Bergen. I dødsfallsprotokollene er det gitt opplysninger med navn på avdøde, fødselsdata eller alder, etter hvert fødested, bostedsadresse, og det blir gitt opplysninger om arvingene, og om hva som skjedde med boet. Disse protokollene er sperret i 60 år.Av de opplysningene det er spurt om er en eldre enn 60-årsgrensen: Johanne Dahle, enke 75 1/2 år, Lappen 26, enke etter Andreas Dahle, død 1922, etetrlatt seg 2 sønner (hvorav den ene ikke hadde gitt livstegn fra seg på 7 år), og en datter.De øvrige gjelder periode der protokollene er sperret.Spørsmål om slekt m.m. skal forøvrig rettes til Brukarforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Sidan eg fyrst har starta tråden held eg fram i same tråden.Sidan det er ei 60 års grense på opplysningar utanom det som står på heimesidene dykkar vert neste spørsmål om det er mogeleg å få innsyn for slektningar, og kor nær slekt det må vere snakk om.Dei eg er ute etter er: Kristian Hansson Dale (1873 - d)g. med (Nilske) Johanne Kolbeinsdtr. f. Haugland (1866 - d) (syster til oldefar min).Desse hadde truleg 4 born, den eldste jenta er fødd i 1900 (FT1900), eit av dei andre barna heitte truleg Olav og må då vere fødd etter 1900.Sivert Bertin Hansen (1880 - d)g. med Dorthea Kolbeinsdtr. f. Haugland (1879 - 1963) (syster til oldefar min).Når det gjeld Dorthea er eg sikker på at dette er rett person fordi mamma kjenner att adressa.(Desse personane er også etterlyste i eit innlegg i brukarforumet.)Dersom det er 60 års sperring er det tydelegvis ikkje alt som er sperra sidan de kan leggje ut opplysningar i databasen. Er alder på døde personar og adresser også sperra? Eg kunne tenkt meg å vite t.d. adressa til Sivert Hansen og alderen til alle.Håpar på oppklarande svar. Mvh. Torbjørn Igelkjøn, torbjori@nospam.enter.vg (ta vekk "nospam").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Eg lurer framleis på om det er mogeleg å få innsyn for slektningar og kor nær i slekt ein eventuelt må vere. Mvh. Torbjørn Igelkjøn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Det enda med at eg sende mail til Yngve Nedrebø, og han skreiv at adresser, yrke, fødselsår og fødestad til dei som døydde er opplysningar som ikkje er sperra.Eg fann også ut at alle Dahle - namna ikkje har noko å gjere med dei eg leitar etter, medan begge Hansen namna var dei eg var ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.