Gå til innhold
Arkivverket

[#1887] Skifteregister, ytre Sogn


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Eg tykkjer det er litt vanskeleg å vite kvar eg skal plassere eit spørsmål om eit konkret oppslag i kjelder i DA. Er det her eller er det i forum 3? Eller skal eg sende ein e-post direkte til Statsarkivet i Bergen, som eg veit er innehavar av denne kjelda?Spørsmålet er i alle fall slik, i tilfelle dette var rette staden å gjere av det:Ola Lasseson Refsdal i Vik døydde i 1748. Det er bortimot umuleg å finne ut av barneflokken hans gjennom kyrkjebøkene, så eg håpar at skiftet etter han kan gje svar - i alle fall på kor mange born som overlevde han. Han skal vere å finne i protokoll 6 b (1743-1750), side 555 a.På førehand takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ytre Sogn skifteprotokoll 6B, 555a: enke Marite Olsdatter, arvinger sønnene Østen, 18 år, og Lasse, 3 år, døtre Ane d.æ., 14 år, Ane d.y., 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Mange takk! Eit tilleggsspørsmål: Lasse og Anna d.y. var 19 og 20 år ved konfirmasjonen. Gjev det eit hint om at det var noko ekstra med dei, funksjonshemming e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Yngve Nedrebø

Alderen ved konfirmasjon varierte nok ganske mye på 1700-tallet, og det var nok ikke helt uvanlig at konfirmantene var rundt 20 år gamle (det ble etterhvert satt maksimumsalder). Dersom det står at de fremstilte seg for andre eller tredje gang, har i hvert fall presten regnet dem som lite lærevillige. Men jeg tror ikke man skal kunne gå ut fra at alle som var 19-20 ved konfirmasjon hadde lærevansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.