Gå til innhold
Arkivverket

[#1891] Skipslistene frå 1900- framleis gammal versjon?


Gjest Marit P. Kvalsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit P. Kvalsvik

For kring eitt år sidan vart det kunngjort at det var lagt ut ny versjon av skipslistene. Denne versjonen skulle m.a. vise båtane på Flaavær hamn. Der låg det 71 båtar inne ved folketeljinga i 1900 (iflg. originale lister eg har fått med Riksarkivet). Men eg finn ikkje Flaavær som opphaldsstad for noko skip på dei listene som ligg ute på internett. Tvert om verkar det som om dei listene ser akkurat likeeins ut som FØR. Eg spør difor om dei listene som no ligg ute på internett verkeleg er den nye, og utvida versjonen som skulle leggast ut i fjor sommar? Eller er det eg som ikkje finn fram? Viss det verkeleg er den gamle versjonen som framleis ligg ute, er mitt neste spørsmål om ein ikkje har interne kontrollrutiner som sjekkar at det verkeleg er lagt ut dei informasjonane som ein skriv/gir informasjon om til brukarane på internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Nygaard

heile landet. Men i tillegg ble det i 1900 ført en mengde "skipslister" på vanlige personlisteskjemaer i herredene langs kysten. Disse listene er i den nye versjonen integrert i det øvrige materialet for hver enkelt kommune, og er (ennå) ikke lagt ut separat.Når det gjelder de 71 båtene i Flaavær havn, ligger disse under 1515 Herø kommune. Men de er ikke så enkle å søke fram, fordi feltet "Gardsnavn" er fylt ut med båtens navn istedenfor "Flaavær" (i overensstemmelse med originalkilden). Dere finner dem imidlertid som de første 71 personlistene under krets 8. Søk: "Krets er lik 8".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit P. Kvalsvik

Takk, endeleg fann eg fram! Det var ikkje rart at eg ikkje fann korkje opphaldsstad eller namn på båtar på Flaavær hamn når eg ikkje visste at gardsnavn vart nytta som båtnamn. Står verkeleg det i rettleiinga til desse skipslistene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.