Gå til innhold
Arkivverket

[#1913] bestemmelsessted "N.f.state"


Gjest Nina Beth Macdonald
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Beth Macdonald

Fam. Niels Samuelsen frå Evje emigrerte frå Kristiansand 10 juni 1887 med bestemmelsessted Michigan. Kona og døtrene har etternamnet Samuelsen medan sonen Ole heiter Nilsen. Eg meiner at Salve Nilsen, som emigrerte same dagen, er storebror til Ole og jentene. Men han har bestemmelsessted "N.f.state". Er det nokon som kan fortelje meg kvar eller kva dette er?Helsing Nina Beth for Judy i Michigan, datterdatter til Ole (Nilsen) Nelson, gruvearbeidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

"N.f.state" må vere ei forkorting av de Nordamerikanske fristater. Eg er ikkje sikker, men meiner det er eit gamalt omgrep som (i alle høve lokalt i Noreg) var nytta om USA eller delar av USA. Eg har sett det nytta i visse høve, men finn ikkje att kor. Dessutan er det nytta som "bestemmelsessted" nokre gonger i Kristiansand-protokollane, men ikkje elles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Beth Macdonald

Mange takk, Bjørn. Eg har snudd og vendt på dei bokstavane på engelsk og norsk, utan å kome i nærleiken av fasiten.--Nina Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.