Gå til innhold
Arkivverket

[#1962] Feil etternavn i folketelling 1900


Gjest Sissel Lindseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Til Are: Gå inn i tema 636 i teknisk forum og du vil sjå at me komne eit steg vidare.Det er klart at også DA ønskjer eit feilfritt materiale. Men eit grovt anslag over ressursbruken ved å lesa ein fullstendig korrektur av 1801, 1865 og 1900 tilsei at det går med 50 årsverk. Og då vil det framleis ikkje vera feilfritt, berre mykje rettare enn idag. Det vil då sei at me ikkje kan registrera 1910-teljinga og du vil ikkje ha den tilgjengeleg på 100-årsdagen. Eg tru det er få som er usamde med oss i at 1910-teljinga er viktigare enn ein manuell korrekturomgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei Jan,Ser man det. Dette ser lovende ut. Jeg så i utgangspunktet for meg at feilmelingene ville bli fortløpende publisert (slik som ved bruk av disse debattsidene), men dette kan jo også fungere. Gitt at man får inn reelle feilmelinger, og at brukere er inneforstått med at feil gjort av den som førte den aktuelle tellingen i pennen _ikke_ skal rettes, uansett hvor feil det er. Jfr prinsipper rundt kildetrohet.Jeg er virkelig spent på hvordan dette vil fungere over tid.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg er også spent på korleis det vil fungera. Det kan også henda at me etter kvart vågar oss på eit system der det vert mankert på ein eller annan måte at det finst forslag til rettingar til ein post. Men for det første på eg finna ein grie måte å gjera dette raskt på. Og så må me sjå på kva forslag som kjem inn. Me kan risikiera at ein stor del av forslag er useriøse. Men det veit me ikkje før me har hatt systemet opp ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.