Gå til innhold
Arkivverket

[#2042] Mulige slektninger i Minnesota


Gjest Per Tore Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Tore Solheim

I noen tid har jeg forsøkt å oppspore slektninger i USA - uten å få napp.Kanskje noen er så profesjonelle at de kan hjelpe meg.Det gjelder etterkommere etter bror til min bestefar. Denne broren het Peder Solheim. Han var født i 1871 i Hornindal, og reiste i 1889 til USA. Der ble han gift i Kenyon,MN. Hans ektefelle hadde trolig pikenavnet Pearson. De bodde i Wheaton,Traverse County, MN, der Peder trolig døde i 1941. De hadde tre barn: Ivanhoe, Clifford og Thelma, født i tidsrommet 1904 - 1910. Ivanhoe Solheim finner jeg registrert som død i CA, 1991. Men der slutter sporene:1. Er det noen som har tilgang til folketellingene for MN 1910 eller 20, og kan finne familien?2. Er det noen som kan finne ut hvorvidt nevnte Ivanhoe var gift og hadde barn?Med hilsenPer Tore Solheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

OK at det hører hjemme i brukerforumet men jeg prøver likevel å hjelpe Per Tore. Ta kontakt med: Traverse Vital Records Judy Htchings Recorder 702 2nd.Avenue N. P.O. Box 487 Wheaton, MN 56296 tlf.001 320 563 4622 fax:001 320 563 4424 eller prøv: judy.hutchings@co.traverse.mn.us Vennlig hilsen Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.