Gå til innhold
Arkivverket

[#2097] Folketellinger og kirkebøker


Gjest Olav Vold
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Vold

Det har jo vært manntall og folketellinger opp igjennom tida. Folketellinger bla.a i 1865, 1875 og 1900. Er det gjort liknende folketellinger etter denne tid, ev. når, og når vil slikt bli tilgjengelig? Kirkebøkene jeg har tilgang på (Verran, Nord-Trøndelag) går fram til 1923. Når vil neste "generasjon" kirkebøker bli tilgjengelig?mvh Olav Vold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me har folketeljingar stort sett kvar tiande år heilt fram til 2001. Unntaket er 1940-teljinga som av forståeleg grunnar vart halden i 1946, og 2000-teljinga som av ikkje fullt så begripeleg grunnar først kom i 2001. Teljingane kan først gjerast tilgjengeleg for offentleg innsyn 100 år etter at dei vart haldne. Når de gjeld kyrkjebøker er regelen litt onnorleis. Så vidt eg minnest er det der slik at me ikkje har lov å gjera opplysningar om levande menneske tilgjengeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Digitalarkivet registrer ikkje kyrkjebøker sjølve, og me er sjåleis ikkje i stnad til å ha nokon tidplan på dette. Alle kyrkjebøker me får inn er registrerte av andre; Statsarkivet i Bergen leverer for sitt område, somme av DIS Norge sine avdelingar rundt om registrerer for sine, og elles er det proviatpersonar som registrerer for området dei er intteresserte i. For Agder-fylke ville det då vera aktuelt at Statsarkivet i Kristiansand eller DIS hadde registreringssprosjekt. Men for å høyra om det må du ta kontakt direkte med dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg meiner at DIS i Aust-Agder er i gang med eit registreringsprosjekt. Meir om det får du vite ved å vende deg til dei eller til Aust-Agder Arkivet i Arendal, som eg veit er inne i biletet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.