Gå til innhold
Arkivverket

[#2100] Innflytter til Bergen


Gjest Allis-Elin Rokkones
 Del

Recommended Posts

Gjest Allis-Elin Rokkones

Finnes det noen dokumenter på Statsarkivet i Bergen for innflytter Eilert Stigum f.1826 i Sparbu i N. Trøndelag bodde hos sønnen under 1900 tell. i Bergen. F. eks. Hvor flyttet han fra? Familiesituasj.? På forhånd takk. Mvh. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Digitalarkivet og Statsarkivet i Bergen er ikkje same institusjonen, og dette er ikkje rette måten å koma i kontakt med Statsarkivet på, sjøl om dei tilsette der ofte les innlegg her, og faktisk også ofte svarer. Vil du ha kontakt med arkivet, skriv brev til Statsarkivet i Bergen, Årstadveien 22, 5009 Bergen, e-post til statsarkivet.bergen@riksarkivaren.dep.no eller ring 55965800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Beklager så mye,men siden dere svarer på spørsmål titt og ofte hadde jeg et håp om svar. Mvh. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Ein kan sjølsagt vona, og ofte slær det til. Poenget mitt er at om du vender deg til Statarkivet på normal måte, har du krav på svar. I DA har me same regelen for spørsmål som gjeld DA. Andre spørsmål svarer me på om me har lyst. Og i alle tilfelle høyrer spørsmlet ikkje heime i dette forumet. Dette er forumet for kjelder me har i DA.Ikkje oppfatt dette som ei skyllebøtte; det er berre for å klargjera reglane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Allis-Elin Rokkones

Hei igjen Oppfatter dette på ingen måte som en skyllebøtte. Det skal mer til for å vippe en bergenser av pinnen,men nå vet jeg bedre. Ha en god dag. Allis-Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.