Gå til innhold
Arkivverket

[#2104] Bergen - ovenfor Ildhuset - hvor var det ?


Gjest Sylvi Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sylvi Hagen

Beklager. Under Burials in Bergen 1668-1815 er det oppgitt : Rasmus Jacobsen m 50 dixelmd ovenfor Ildh 710 1777 StM. Jeg skal forsøke brukerforumet. mvh Sylvi Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er sikkert me som er for uklar i forklaringa av kva dei einskilde fora skal brukast til. Og grensa er litt vanskeleg å dra. Men dette forumet er meint for spørsmål som dei tilsette i DA kan forventast å kunna svar apå om dei kjeldene me har ute. Men du ser sikkert at me umogeleg kan vita kvar kvart hus i Norge ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvi Hagen

Jeg har full forståelse for at dere ikke kan vite hvor hvert hus kan ligge i Norge. Digitalarkivet: Døypte i Bergen 1668-1815 står det også nevnt under merknader "ovenfor Ildhuuset" på dåp for Rasmus med far Rasmus Jacobsen afg. dixelmd og Petriche Johannisdtr. Jeg lurte bare på hvilket strøk dette kunne være i Bergen. Men jeg gir meg med dette. mvh Sylvi Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.