Gå til innhold
Arkivverket

[#2114] unitarer


Gjest Gitte J Martinsen.
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Dette er vel knapt eit spørsmål som høyrer heime her. Men likevel.Unitarisme oppstod vel eigentleg i Italia, men var driven ut og har sitt opphav i Polen og Romania, som ein protestantisk trusretning. men om du har funne unitarane dine i vårt materiale, er det rimeleg å tru at det er nokon som er komne heim frå USA. Om eg har forstått amerikansk unitarisme rett er det som eit slags kompromiss mellom forskjellige trusretningar, som set fornuft i sentrum, meir enn dogmer og etablerte sanningar. Etter kvart er også ikkje-kristne religionar inkorportert i unitarismen.Det er sikkert nokon der ute som veit meir om dette enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N B Macdonald

Ordet kjem av EIN og ikkje TRE - dvs. unitarar trur ikkje på 'treenigheten' i kristendomen. Dei kyrkjelydane som eg har vore borte i i USA har vore veldig ulike. Alle kallar seg kyrkje. I nokre bed dei, i andre ikkje. Dei største har orgel og kyrkjekor og hus som ser ut som kyrkjer minus kors. Hjelpte det?Nina Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No tøyer eg kunnskapane min vel langt; kanskje dei sprett attende i fjeset på meg:Er det ikkje slik at unitarane meiner det berre finst ein gudom, men at det finst mange måtar å tilbe han på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.