Gå til innhold
Arkivverket

[#2144] sakna personar


Gjest aase r.sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest aase r.sæther

Kanskjelitt på grensa, men likevel: Veit nokon om det finst ei norsk side med oversikt over sakna (og då meiner eg verkeleg SAKNA) personar? Eg har funne fleire slike sider i USA, og lurer på om det finst noko liknande med norske personar. (Nyhetssendingane i dag snakka om over 1000 sakna pr dato). Eg har dessverre nokre rimeleg nære slektningar på lista, og er derfor svært interessert i andre tilfelle óg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

I Norge er etterlyste/saknede personer politiets ansvar, og der har man oversikter over uoppklarte forsvinninger. Jeg er ikke kjent med at man har lagt ut liste over slike, men avisene har fra tid til annen artikler om emnet, men uten at det såvidt jeg husker har framgått hvilken kilde man har brukt. (Polititidende har gitt opplysninger om etterlyste personer, men på tidspunkt for etterlysningen, og ikke som en samlet oversikt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.