Gå til innhold
Arkivverket

[#2155] når og hvor ble Th, Friestad gift?


Gjest G.Kvæven
 Del

Recommended Posts

Gjest G.Kvæven

Min oldefar Theodor Friestad skal ha blitt gift for 2. gang i 1924. Han bodde i Egersund men jeg kan ikke finne bryllupsdatoen i kirkeboken for Egersund. Er det noen som vet dette? På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Stig-L Samuelsson

Jeg har noen Friestad i min slekt.. Hva heter far eller farfaren til din Theodor Friestad?Min Friestad slekt starter med disse søsknene som er barn av Enok Andreassen: Andreas Friestad (f.1871) Kirsten Friestad (f.1873) Johan Friestad (f. 1875) Allida Friestad (f. 1878)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gunn Kvæven

Min oldefars fulle navn er Theodor Petter Nikolai Friestad (f. 1876) og hans far var Peder Johan Friestad (f. 1843, Baker og Medelskolepedel), Hans farfar var Peder Nilsen Friestad (ogna) (f. ca 1812?, Tømmermann), Ja, vi har kanskje ikke felles aner, jeg kan ikke huske å ha funnet noen som heter Enok Andreassen. Men vet du evt.noe mer om mine slektninger hadde jeg blittglad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.