Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Johnny Nord

[#2207] Eduard og Andreas Nord

Recommended Posts

Gjest Johnny Nord

Leitar etter to brødre av min bestefar. Andreas Elias Olai Johannessen Nord f.17.01.1868, i Eid Nordfjord, Starheim sogn.Sist reg. i folketelling for Bergen 1891. FL med logerende. Snekkersvend,adr.Trangesmuget 5. Budde saman med min bestefar Johan Mathias Johannessen Nord. Kan nokon ha registrert Andreas etter dette?Hans bror Eduard f. 04.10.1873, Eid i Nordfjord. Adresse i 1900: Markeveien yttre nr.3. Var bakersvend hos D. Brynhildsen Bagerier, Bergen. Samme år (1900) finn eg Eduard Nord, bagersvend, f.1873, i Bergen g.m. Elvine Annette Nord, f.1868, i Svelvig. Dei hadde adresse: Seildugs Gade 22, i Kristiania. Kan dette være samme Eduard? Har leita lenge for å finne desse to brødrene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Johhny Nord

Det er ein feil i opplysningane ovanfor. Edvard var med i folketellinga for Bergen i 1891, ikkje 1900 som tidlegare skrive. Eduard og Elvine hadde adresse i Seildugsgt.22, i Kristiania i 1900. Kjenner nokon til om dette er ein adresse som framleis eksisterar? Eventuelt kor ein kan finne fram til bebuarar på denne adresse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.