Gå til innhold
Arkivverket

[#2265] Johan Arnt Johansen


Gjest Per Moen 7380 Ålen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Moen 7380 Ålen

Jeg vil gjerne ha opplysninger om forfedrene til Johan Arnt Johansen, Født Frøya i ca. 1860-65. gift to ganger flyttet til Trondheim i slutten på 1800. Siste kona hans hette Anna f. Holte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid Hamberg

Hei Per! dette er hva jeg har funnet ut: 1.JOHAN ARNT JOHANSEN f.1856 på gården Indtian på Frøya. bori 1900 på øvre møllenberg.I 1865 finnes ingen Johan Arnt 9år på Indtian,men en dreng Johan Olsen ugift 25 år.Kan det være faren? Eneste Johan Johansen 9år på Hitra\Frøya i1865 bor på gården Haugen som pleiebarn.Håper dette hjelper deg vidre,men du må nok gå til kirkebøkene.Dokk søng ferresten herji pent i kora.Je høl dokk i Gammelgåla i sommår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Anna Holthe fra Stai sogn i Østerdalen er ikke så vanskelig å finne i FT 1900 for Trondheim. Iflg. listen er hun f.1882. Er det henne du leter etter? (Oppdrag fra kona: "Hils Eli på Kulturkontoret).Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei Ingrid og KjellHilsenen er overbragt.Kommer Dere å hører på oss Nyttårsaften ?Det finnes ingen Johan Arnt på Intian Frøya som er nevnt i boka for Frøya i det tidsrommet. Det er i midlertid en som heter Arnt Christopersen der i 1855 men hvou han har tatt vegen er vanskelig å si.Per M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest W.E. Østbø

Jeg leter etter en Arnt Johan Hansen el. Johansen f.5/3-1906. Hans far het Johan Arnt. Moren muligens Petra. Kan dettte være samme fam.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.