Gå til innhold
Arkivverket

[#2349] Ulrich Fridrich Christian Arneberg født 1795


Gjest Kirsten Arneberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsten Arneberg

Finner dette navnet i Røros i tellingen fra 1801. Mor er Rebecca Arneberg f. Schaft. Men hvem er faren? Er det noen sammenheng mellom denne Arneberg og Anna Colbjørnsdatter Arneberg?Grunnen til at jeg er interessert i denne mannen er at min morfar som ble født over hundre år etter på i 1916 het Ulrik Frederik Christian Schaft Arneberg!Jeg er helt ny til slektsforskningens spennende verden og er takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg ser av 1801 at mora er enkje og vert skrive som "Frue". Likeså at ho ha pensjon frå kopperverket m.m. Då har nok herr Arneberg vore i det høgare skiktet ved verket. Du kan då finne namnet hans på mange vis. Men for å vere viss på at det er far til Ulrik, må du få tak i kyrkjeboka for Røros og leite der kring midten på 1790-talet. Kyrkjeboka vil eg tru du kan tinge inn som film til ditt lokale bibliotek. Elles har dei den på Statsarkivet i Trondheim - om den framleis finst. Men eg vil og tru det finst eit arkiv etter Røros kopperverk ein eller annan stad. Der vil du nok òg kunne finne interessante ting.Det er Arneberg fleire stader i Noreg, m.a. i Romedal i nærleiken av Hamar. Lukke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.