Gå til innhold
Arkivverket

[#2373] etterlysning


Gjest Inger Carlson
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Carlson

Hjelp ! Er det noen i dette vidstrakte land som vet noe om Amund Andreas Amundsen. Han hadde flere barn.Helga, Klara, Anna,Thora, Karl og alle disse het Amundsen Min morfar het Hans Jørgen Andreassen som vokse. Han var født i 1891. Hvor er de fra ,og er det noen etterkommere som vil ha kontakt med meg er adr. ove.carlson@eunet.no Vennlig hilsen Inger Carlson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det må vere dei som i 1900-tellinga finst på Ødegaarden (Nadderud) Husmandspl. i Bærum:Andreas Amunds. Husmand m/jord og jordbrugsarb., f. 1862 i Østmarken Vinger Hedmark.Kona: Martine Amunds. Driv med Hus og fjøsstel, f. 1868 Eidsvold AkerhusBorn: Anna, f. 1888, Helga f. 1889, Hans f. 1891 (alle i Eidsvold Ak.), Thora f. 1893, Agnes f. 1895 og Klara f. 13.03. 1898 (alle i Bærum)Her har altså Andreas frå Vinger gifta seg med Martine frå Eidsvoll og sett bo der for nokre år, for så å flytte til Bærum. Dei kan ha hatt fleire born etter 1900, men dei må du gå i kyrkjeboka for Bærum for å sjå etter.Lukke til vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Spørsmål til Bjørn Davidsen. Dette er ikke første gang du svarer fort og effektivt på noe som nærmest må bli et landsdekkende søk, og jeg er like imponert hver gang. Jeg har også selv gitt svar i slike sammenhenger, men tydeligvis med mere møye enn deg. Så er spørsmålet som sikker flere enn meg gjerne skulle hatt rede på: hvordan gjør du det? Hvilken søkemetode anvender du som vi andre tydeligvis ikke kjenner? For å finne en familie på denne måten ER mulig, men det er sannelig tidkrevende med den fra-kommune-til-kommune søkemetoden de fleste er henvist til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Kan hende det har med ein journalistisk arbeidmetode å gjere. I dette eine tilfellet nytta eg berre landsfemnande søk i 1900 og var nær ved å gje opp og be om meir info, då det plutseleg stod der.Eg kan røpe så mykje at det ikkje alltid er hovudpersonen som er lettast å finne. Etter å ha surra og leita etter ein Hans med fødeår 1891 +/- 5 (utan å orke alle kommunane som truleg ville gitt resultat), fann eg at eg ville prøve Helga, som det kan hende ikkje var fullt så mange av, men då med søk 1890 +/- 10 år sidan eg ikkje visste når ho var fødd. Eg fekk opp den vanlege kommunelista og starta på toppen - og fann ein kandidat i Bærum som synte seg å vere rett, som skrevet står...Det beste råd eg kan gje, er å tenkje utradisjonelt; nytte andre innfallsvinklar enn dei beinveges. Rett ut sagt: Ha fantasi - og kan hende ein del kunnskap om korleis systema er bygd opp, inkl. namnebruk osb.Etter å ha grave fram det meste om mine eigne slektsgreiner dei siste 6-7 åra, synest eg det no er litt morosamt å kunne vere til hjelp for andre - når eg har tid. Kall det gjerne ein liten hobby eller nattleg avkobling i eller etter ein strid dag med andre gjeremål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Knepet med å velge ut den personen som har det mest sjeldne navnet kjenner jeg godt til, men det er jo et godt tips til andre! Forøvrig tror jeg du må ektraordinær teft... Men takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Teften er nok min eigen, men utan den kunnskapen eg har sugd til meg frå dei som verkeleg kan dette, mellom andre Yngve Nedrebø, ville eg ikkje kunne vere til hjelp. Difor vil det ikkje skade nokon om dei les det eg fekk ut av mitt fyrste møte med han, om kva som finst i eit arkiv. Det står å lese på:http://home.sol.no/~fndbred/staark.htmOg held folk fram å lese all den rettleiinga som er gitt frå det haldet her på debattsidene til DA, blir dei snart kunnige. Heldigvis er det ikkje naudsynt for oss som kjem etter, å starte på bånn, om vi berre tek lærdom av dei som har gått føre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Takk skal du ha. Og til dere andre: les! - her står det mye artig. (PS: dette er jo ikke ment som et chat-sted, men det er ikke helt til å unngå at vi begynner å føle at vi kjenner hverandre, vi som stadig søker hjelp hos hverandre på disse sidene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.