Gå til innhold
Arkivverket

[#2374] Trondheim og Øksnes


Gjest Ørjan Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ørjan Karlsen

Hei, jeg søker etter opplysninger om Augusta Kristine Øien, født 1871 i Trondheim ?. Hun ble gift rundt 1900 med Roar Roarsen Harberg, f. 1874 Langenes. Roar var i Trondheim, ugift, i tellingen 1900. Augusta kan jeg ikke finne hverken i 1875 (RHD) eller 1900 (Digitalarkivet) tellingen. Jeg antar at de ble gift i Trondheim, da deres første barn, Håkon Sigurd, ble født der i 1901.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Karlsen

Jeg tror ikke det, henne finner jeg som Stine Hendrike Øien i tellingen 1875 hos RHD. Men det kan naturligvis være familie, jeg vet ikke.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Karlsen

Tja, ikke vet jeg. Det lureste er vel å låne kirkebøkene for alle sognene i Trondheim for å finne giftemålet rundt 1900, og håpe at fedrene er listet der. Noen som har en oversikt over aktuelle kirker ? Jeg vet om Vår Frue og Domsognet, men det finnes vel mange fler. Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.