Gå til innhold
Arkivverket

[#2392] Loise f/Bjurstrøm Halden?


Gjest Thor Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thor Nilsen

Hei! Jeg søker etter hjelp for å finne denne grenen av min slekt. Loise f/1838 (rokke kirke etter rykter) Jeg har lett i kirkebøker men kan ikke finne noe. Far Anders Finner heller ikke noe i folketellinger. Kan hende jeg gjør noe feil. Forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Ekeland-Sjöberg

Jag antar att du funnit detta men jag meddelar dig ändå. En Fredrikke Bjurström 29 år från Sverige, tjenstetyende, bor på Budstrudgaden, paa Nordsiden. Detta fanns i 1865 i Fredrikshald. Det kan vara samma kvinna, om jag inte missminner mig totalt så hette en av de svenska kungligheterna Fredrika Lovisa ( eller tvärt om). m v h Kerstin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Nilsen

Kerstin! Desverre så¨det det ikke henne, men takk likevel for svaret. En annen opplysning jeg har fått er at hun skulle ha en onkel i Halden som hetter:Anders Petter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.