Gå til innhold
Arkivverket

[#2404] Josefine S.J. Andreasdtr., f. 1865/Tromsø


Gjest Britt Frank
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Frank

Til dem som har tilgang til kirkebøker for Tromsø: kan noen av dere finne ut for meg når Josefine, min oldemor, døde? (det må har vært 195.) Hun var datter av Andreas M. Sørensen og Hansine Bendine Hansdtr. Josefine ble gift m. Andreas L. Beck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torun S. Soknes

Jeg skal prøve å få sjekket dette opp mandag eller tirsdag. Lurte på om det var 1895 du mener når du skrev "Det må være 195". Dessuten, er det kun dødsdato du trenger, eller trenger du fødselsdato, konfirmasjonsdato, vaksinasjonsdato m.m også? Bare sånn at jeg i så fall kan sjekke opp alt med en gang.Mvh Torun S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Hei Torun- da jeg kun har fødselsåret hennes, tar jeg med takk gjerne imot alt det du kan finne, også giftemål. Eldste sønn, Johannes Beck, ble født 10.10.1889. (Jeg har fødselsår på alle barna). Josefine døde i 1950-åra. Takk så lenge! Mvh Britt (Brikva@t-online.de)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune de Lange

Lurer på om det er noen som har tilgang på kirkebøker i fra Tromsø ifra 1850-1861. Mine tippoldeforeldre ble trolig gift i Tromsø ca 1859.Georg Ananias Lange (Førde), og Christiane Matines Døhl(Bergen). Christiane hadde vært gift tidligere med en Lockvood,trolig gift i Tromsø ca 1846.Håper noen kan hjelpe meg å finne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune de Lange

Klart jeg kan vente.Barna deres er: Hans,1861.Georgine,1859. Christianes Barn fra tidligere ekteskap:Jusstus Busstus Lockvood, 1847.Jensine,1849. Betty.1851. Takk så mye på forhånd,Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.