Gå til innhold
Arkivverket

[#2415] Anna Kristina Andréssen, Fredrikshald


Gjest Christin Hübinette
 Del

Recommended Posts

Gjest Christin Hübinette

Hej Norge! Jag "går bet" på min farfars mor och sänder här en desperat förfrågan till er i Norge - kan ni hjälpa mig? Det enda jag vet är att Anna Kristina var född i Fredrikshald - Halden den 10 april 1855. Någon gång därefter utvandrade hon och förmodligen hennes familj till Sverige. (1874 vigdes hon vid min farfarsfar uppe i Västernorrland, Sverige)Om möjligt skulle jag så gärna vilja veta så mycket som möjligt om hennes familj hos er i Norge. Eller var, i vilka arkiv, de kanske går att finna? Ha en bra höst, önskar Christin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Christin Hübinette

En sista desperat bön - hjälp!;) Anna Kristina Andréssen, född 1855-04-10 i Fredrikshald (Halden). Vilka är hennes föräldrar?Eller om jag ska söka själv - var ska söka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Grøndahl

Hej Christin,Søk i 1865 tellinga på fornavn lik "Anna" med fødselsår 1855. Da vil du få et treff på Anna i Id. Hun står registrert som Anna K med fødested Fredrikshald, og er datter av Gustav Frøberg med fødested Sverige og Anne Andersdatter. Kan dette være den samme Anna Kristina du søker ?Med vennlig hilsenArne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.