Gå til innhold
Arkivverket

[#2429] Oppslag i kirkebok for Otterøy i NT.


Gjest Heidi Haugan
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Haugan

Hei,Jeg lurer på om det er noen som har mulighet til å gjøre et oppslag i kirkebok for Otterøy i Nord-Trøndelag for meg. Jeg søker etter dåpsdato, faddere, kirke, eventuelt prest og om det er noen merknader. Gutt, Valdemar , født 27.10.1892, foreldre Odin Johansen (Aune) og Jette Ovesdtr. (Aune)Valdemar er eldste sønn av 6, så om man også finner foreldrenes giftemål med tilhørende data så vil jeg bli veldig glad.Valdemars søsken er : Henrik f 1894 Gerda f 1896 Olaf f 1897 Magna f 12 juni 1899 Hjalmar f. 7 august 1900 venlig hilsen Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein Henriksen

Et lite tips: Hvis du sjekker et stykke ned på lista, innlegg nr. 185, så finner du en som heter Stein Johannessen, og som arbeider med akkurat samme person.StH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest ostormnor@netscape.net

Valdemar er døpt:Kirkebok 774.A02 Fosnes / OtterøyOtterøy (Vik) 1893 nr 1 f. 27.10.92, døpt 29-1-93, Valdemar, foreldre Pige Jette Karoline Ovesd. og Ungk. Odin Hartvig Johansen, bosted hhv. Fosland og Foslandsosen, f. hhv. 1871 og 1875; begges første leiermålYtterligere opplysninger får man ved å bestille mikrofilm av kirkeboken til sitt lokale bibliotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.