Gå til innhold
Arkivverket

Lars Olsen Fiske f.18.12.1842 Surnadal MR


Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Legger lenkle til dåpen hans.Faren het Ole Evensen Røv.:

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16140&idx_id=16140&uid=ny&idx_side=-128

 

Ole Evensen Røv giftet seg med Ingeborg Ingebrigtsdatter Holten

20 okt 1845.

 

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2297&idx_id=2297&uid=ny&idx_side=-148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ann-Mary.Jeg har dette.Ole Evensen og Ingeborg har jeg 7 barn på.Trenger foreldre på Ole Evensen f.1822? og Ingeborg Ingebriktsdatter Holten?f.1821 i Surnadal.Den første som var Anne f.22.5.1846 på Røv i Surnadal,de andre er også født der.

 

mvh

Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Ann-Mary.Lars ble født utenfor ekteskap,hans mor var Anne Nilsdatter Fiske f 1824? Grytlia i Surnadal,men jeg finner ikke Ole f.1822?

 

mvh

Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg kan ikke finne riktig Ole med foreldrene Even og Anne?Et annet spørsmål samtidig,hvordan får man bilde inn i debattforumet,har det oppe på siden der jeg er logget inn?

 

mvh

Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet 15 februar 2011 - 15:54 (av Anette Skogseth Clausen )

 

Du har to steder å legge inn bilde: Profil og Avatar.

Avatar havner som bilde til hvert innlegg

Profil havner kun på profilsiden din og du vil se bildet øverst til høyre når du er pålogget, ved siden av navnet ditt.

 

Du kan ta bort avataren og bare beholde bildet på profilsiden din. Gå inn i Kontrollpanel - du finner menyen ved å klikke på pilen ved siden av navnet ditt oppe til høyre - og gå til Profil-fanen. I menyen til venstre kan du gå inn i Avatar og ta bort bildet.

 

Når du er der inne er det veldig fint om du endrer visningsnavnet ditt samtidig slik at du får med både fornavn og etternavn slik reglene er for å delta i debattene.

 

http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/672-avatar/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.Det var de årene jeg spilte i Tordenskjold Soldater i Stavern,Dynekilslaget,jeg var Tordenskjold,det var tider det.Han Ole Evensen fant jeg ikke,men skal se mere.

 

mvh

 

Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.