Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Agnes Eide

[#2456] THORLEIF OG MARIT LINDTVEDT, MOLDE/HAMAR

Recommended Posts

Gjest Agnes Eide

Kjenner noen en datter/evt. barnebarn av Thorleif og Marit Lindtvedt. Marit Mathilde, f. Eide var født i Stor Elvdal i 1904 men flyttet til Trondheim som barn. Hun giftet seg med Thorleif Lindtvedt. De bodde i Molde under og etter krigen. Begge var motstandsfolk. Senere flyttet de til Hamar men jeg vet ikke når. De døde i 1979/80. De skal ha en datter som er min kusine. Hun kan være født ca. 1940/41. Jeg vil gjerne ha kontakt med henne. agnes.kristian@os.telia.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Agnes Eide

THORLEIF OG MARIT LINDTVEDT, MOLDE/HAMAR Kjenner noen en datter/evt. barnebarn av Thorleif og Marit Lindtvedt. Marit Mathilde, f. Eide var født i Stor Elvdal i 1904 men flyttet til Trondheim som barn. Hun giftet seg med Thorleif Lindtvedt. De bodde i Molde under og etter krigen. Begge var motstandsfolk. Senere flyttet de til Hamar men jeg vet ikke når. De døde i 1979/80. De skal ha en datter som er min kusine. Hun kan være født ca. 1940/41. Jeg vil gjerne ha kontakt med henne. agnes.kristian@os.telia.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tom Askerøi

Unnskyld at jeg spør, men kan denne Marit Mathilde tilfeldigvis være en søster av Lorents Meidel Eide?I så fall: hvem var foreldrene deres?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tom Askerøi

Jeg tillater meg å gjenta spørsmålet nå som forfatteren får e-mail ved nye innlegg i debatten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.