Gå til innhold
Arkivverket

[#2463] Marte Hansdatter, Hadeland


Gjest inger Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest inger Hagen

Jeg leter etter foreldrene til Marte Hansdatter f.1820 på Hadeland. Hun var gift med Claus Clausen f. 1820 på Eiker( Hauge?).mvhInger Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Kjell H Myhre

Har du mottatt opplysninger av noe slag vedr. 'Marthe Hansdtr. f. på Hadeland ca. 1820' ? - eller har saken løst seg på annen måte ?? Dersom du fortsatt er 'søkende' så gi meg et hint, og jeg skal gjøre et forsøk på å lokalisere henne for deg.Mvh.Kjell H Myhre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell H Myhre

Har du mottatt opplysninger av noe slag vedr. 'Marthe Hansdtr. f. på Hadeland ca. 1920' ? - eller har saken løst seg på annen måte ?? Dersom du fortsatt er 'søkende' så gi meg et hint, og jeg skal gjøre et forsøk på å lokalisere henne for deg.Mvh.Kjell H Myhre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martin Rogneby

Jeg leter etter foreldre til følgende:1.Brede Bredesen, f. 1817. I FT 1865 er han bosatt på Aaflaabækken i Brandval.2. Johannes Olsen, f.1794. I FT 1865 er han føderådsmann hos sønnen Brede Johannessen på Aaflaaen i Brandval.Mvh Martin Rogneby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.