Gå til innhold
Arkivverket

[#2552] Bygdebok for Hafslo/luster


Gjest Rune de Lange
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune de Lange

Har hørt at det er kommet ut ny bygdebok for Hafslo, Stemmer dette og hvor kan en få tak i denne.Fant mye i den gamle bygdeboka så jeg håper på å finne mye i den nye også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Luster kommune sendte i 1994 ut femte bindet i "Gards- og ættesoge for Luster kommune". Det bindet omfattet Jostedal sokn, og fulgte etter bindene for Nes, Fet og Gaupne sokner. Arbeidet med tre bind for Hafslo er godt i gang, og man håper vel fortsatt på å ha klar det første bindet i 2000.Nærmere opplysninger og eventuell bestilling kan sendes til Luster kulturkontor, 5820 GAUPNE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Hva har skjedd her? Når jeg søker på ordet bygdebøker står det jeg nå kommer inn på som Bygdebok for Nord-Rana i oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Takk for interessant informasjon, men jeg tror ikke du helt forsto hva jeg mente. Når jeg trykker på en link hvor det står Nord-Rana, så forventer jeg ikke å finne om bygdebøker for Hafslo når jeg kommer inn der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.