Gå til innhold
Arkivverket

[#2578] Peder Larsen Lunde, Lyster i S&F


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg leter etter når ovenstående person er født, ev. gift. Jeg har søkt i digitalpensjonatet over døpte i Sogn, men finner ingen Peder. Peder står oppført som født i 1878 i 1900 folketellingen. Jeg kommer heller ikke inn på gifte i Sogn, får bare oppslag "feil i filen du har brukt". Hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå er ihvertfall lenken til vidge i Sogn og Fjordane rettet opp slik at du kan søke der. Jeg gjorde et forsøk, men fant han ikke dessverre.Husk på at SogF databasene ikke dekker hele fylket og er heller ikke korrekturlest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå er ihvertfall lenken til vidge i Sogn og Fjordane rettet opp slik at du kan søke der. Jeg gjorde et forsøk, men fant han ikke dessverre.Husk på at SogF databasene ikke dekker hele fylket og er heller ikke korrekturlest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jo Rune Ugulen

Luster er ikkje dekka i Fylkesarkivet sitt oversyn. Det er heller ikkje nokon gard Lunde i Luster (men det kan jo finnast ein husmannsplass). Det er derimot ein gard Lunde i Hafslo, men det er ingen Peder Larsson fødd i prestegjeldet i 1878.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jo Rune, jeg er dessverre lite kjent i S&F, men Luster er vel eget prestegjeld? Da kan jeg få lånt kirkebøker på rull, og lete etter ham på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny Nord

Du har heilt rett, Luster er eige prestegjeld.Men det er samanslege med Hafslo og Jostedal. Desse var tidlegare eigne kommunar. Når det gjelder Peder Larsen Lunde, er det ingen oppslag som viser dette i nokon av dei tidlegare kommunane heller, som er fødd i 1878. Men på Garden Lunde i Aurland, finn eg ein med same namn som er fødd i 1879, som har midlertidig opphald der i 1900 tellinga. Om det er den du leitar etter, er ikkje godt å sei. Men søker du på 1900 tellinga over gardsnavnet Lunde i Sogn, finn du det i Hafslo og Aurland. Lykke til. Johnny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg tror jeg har funnet rett Peder, men det er i 1900 folketellingen for Bergen. Der står det slik:Peder L. Lunde m b EL ug Skomagersvend 1878 Lyster NB. Peder fikk et barn med Maria Pedersdatter, barnet ble født i 08 mai 1899 og het Petra Olivia, far ble oppgitt til å være Peder Larsen Lunde, skomagerlærling. Siden han oppgir fødested til å være Lyster, så bør det vel sannsynligvis her da dreie som om Lunde i Hafslo, hvis jeg forstår dette rett, med henhold til at Luster var sammenslått med Hafslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jo Rune Ugulen

Storkommunen Luster vart ikkje oppretta før i 1960-åra, då som ei samanslåing av kommunane Luster, Jostedal og Hafslo. Det er med andre ord nesten heilt utenkjeleg at nokon har oppgjeve Luster som fødestad, og tenkt på Hafslo i 1878/1900. Men det er dermed ikkje sagt at han ikkje kan vera fødd i Luster:-)Prøv å få tak i mikrofiche til det næraste biblioteket ditt, og sjekk det ut i kyrkjebøkene på den måten. Kyrkjeboka du skal ha tak i er Luster MINI A10 (1871-1886).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Går ein inn på fars gardsnamn i Hafslo døypte-registeret under kyrkjebøker, vil ein finne at det finst "Lunden af Lyster/Gaupne" osb. Berre til orientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jo Rune Ugulen

Jau, du har rett i det. Men det er ingen av dei som kan vera aktuelle som far til Peder Larsson Lunde. Lunden er namnet på ein husmannsplass under garden Rønnei i Luster (Gaupne sokn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.